Tutaj znajdują się wszystkie najważniejsze informacje dotyczące zamówień, zwrotów, gwarancji oraz możliwości kontaktu z naszym zespołem. Menu po prawej stronie ułatwia szybki dostęp do poszczególnych tematów.
Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dzięki temu można w prosty sposób sprawdzić status zamówienia, zgłosić zwrot lub zapoznać się z warunkami gwarancji.
Potrzebujesz porady dotyczącej stylu lub rozmiaru dywanu? Nasi eksperci chętnie pomogą w dokonaniu najlepszego wyboru. Jesteśmy do dyspozycji – od pierwszego kliknięcia aż po ostatni detal w aranżacji wnętrza.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji 4 dni w tygodniu: w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach od 9:00 do 15:00. Można się z nami skontaktować przez telefon lub e-mail. Staramy się odpowiadać na zapytania naszych klientów w ciągu 48 godzin!
Niestety na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Rozważamy, aby w przyszłości wprowadzić opcję "zapłać później". Dostępne metody płatności: Przelewy24, BLIK, karta, Google Wallet, Apple Pay oraz Klarna.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane z naszego magazynu, możemy wprowadzić zmiany. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Wysyłka jest bezpłatna dla zamówień powyżej 299 zł. Koszty wysyłki zamówień o niższej wartości wynoszą 29,99 zł.
Podczas składania zamówienia nie ma możliwości wskazania terminu dostawy. Jeśli jednak zamówienie nie zostało jeszcze wysłane z naszego magazynu, możemy dostosować termin dostawy. Chcesz zmienić termin dostawy? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Jeśli nie będzie możliwości odebrania przesyłki osobiście, kurier skontaktuje się telefonicznie lub przekaże paczkę do najbliższego punktu odbioru. Szczegóły dotyczące lokalizacji oraz sposobu odbioru powinny zostać przesłane w wiadomości SMS lub e-mail od firmy kurierskiej.
Po wysłaniu zamówienia przesyłany jest e-mail z kodem umożliwiającym śledzenie przesyłki. Na tej podstawie można sprawdzić, kiedy planowana jest dostawa.
W przypadku zamówień z dłuższym czasem realizacji, warto odwiedzić nasz portal z terminami dostaw – tam znajdują się aktualne informacje o przewidywanej dacie dostarczenia towaru do magazynu.
Po otrzymaniu przesyłki obowiązuje 30-dniowy termin na dokonanie zwrotu. Zwrot można zarejestrować tutaj. Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów, która odpowiada na najważniejsze pytania.
Dla sprawniejszej obsługi zalecane jest odesłanie przesyłki możliwie jak najszybciej.
Koszty zwrotu leżą po stronie klienta i zależą od wielkości przesyłki. Koszty wahają się od 29,99 zł do 39,99 zł.
Przykro nam, że zamówienie nie spełniło oczekiwań. Zależy nam na znalezieniu jak najlepszego rozwiązania.
Jak przygotować zgłoszenie reklamacyjne
Aby umożliwić dokładną ocenę sytuacji, prosimy o przesłanie kilku zdjęć dywanu. Dzięki nim możemy szybciej i precyzyjniej rozpatrzyć zgłoszenie. Zdjęcia należy przesłać e-mailem na adres: obslugaklienta@volero.pl
Jakie zdjęcia są potrzebne?
Wskazówki dotyczące wykonywania zdjęć
Każdy dywan objęty jest standardową 12-miesięczną gwarancją. Szczegółowe informacje, w tym ogólne warunki gwarancji oraz zasady dotyczące konkretnych rodzajów materiałów, dostępne są na stronie z warunkami gwarancji.
Infolinia czynna: pon., wt., czw., pt. w godz. 9:00 - 15:00.