Każdy dywan objęty jest standardową 12-miesięczną gwarancją producenta, o ile w opisie produktu nie zaznaczono inaczej. Poniżej znajdziesz ogólne warunki gwarancji oraz przegląd zasad w zależności od rodzaju materiału. Dzięki temu masz pewność jakości i naszego wsparcia, jeśli coś pójdzie nie tak.
Szczegółowe informacje dotyczące zamówień, płatności i dostaw znajdziesz w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych.
Każda sytuacja jest inna, dlatego przygotowaliśmy przejrzyste warunki gwarancji, które mają na celu jak najlepiej Ci służyć. Jeśli Twoja sytuacja nie została opisana poniżej – skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Chętnie pomożemy i wspólnie znajdziemy rozwiązanie.
Symbol ✔ oznacza, że Twoja sytuacja kwalifikuje się do objęcia gwarancją.
Symbol ✘ oznacza, że sytuacja nie podlega gwarancji – ale bez obaw! Nawet wtedy postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
✔ Objęte gwarancją
✘ Brak gwarancji
Każdy materiał charakteryzuje się unikalnymi właściwościami i wymaga indywidualnego podejścia przy użytkowaniu. Dlatego przygotowaliśmy dla Was jasne i przejrzyste warunki gwarancji dostosowane do każdego rodzaju materiału.
✔ W ramach gwarancji
✘ Wyłączenie gwarancji
✔ W ramach gwarancji
✘ Wyłączenie gwarancji
✔ W ramach gwarancji
✘ Wyłączenie gwarancji
✔ W ramach gwarancji
✘ Wyłączenie gwarancji
✔ W ramach gwarancji
✘ Wyłączenie gwarancji
✔ W ramach gwarancji
✘ Wyłączenie gwarancji
✔ W ramach gwarancji
✘ Wyłączenie gwarancji
✔ W ramach gwarancji
✘ Wyłączenie gwarancji
Masz pytania lub zauważyłeś wadę w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki? Sprawdź naszą stronę dotyczącą zwrotów, aby sprawdzić, jakie opcje są dostępne. Możesz też skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, chętnie pomożemy! Chcesz skorzystać z gwarancji? Wyślij wiadomość e-mail na adres obslugaklienta@volero.pl i dołącz wyraźne zdjęcia obrazujące sytuacje. W ten sposób będziemy mogli szybciej i lepiej Ci pomóc.
Infolinia czynna: pon., wt., czw., pt. w godz. 9:00 - 15:00.